Friday, 21 August 2015

Makeup Salah Tak Makeup Pun Salah


Dear Shoko's,

   Mesti dah tau kan pasal kes si suami ni saman si isteri bila terkejut nengok muka si isteri pada waktu pagi! Bukan tu jak si suami siap cakap si isteri tu pencuri. Katanya laa. Padahal baru semalamnya kahwin. Dunia. Dunia. Tau tak kenapa si suami tu terkejut beruk? Dia terkejut bila nengok muka isteri dia nih buruk. Ya laa dah tak makeup. Sebelum tu,dia tak pernah pun nengok muka isteri dia tanpa makeup. Kesian memang kesian.

   Tapi aku lagi kesiankan si isteri tu. Ya laa sebab dia tak ada keyakinan diri tu yang dia makeup setebal-tebalnya.Tapi dia pun ada salahnya jugak.Bagi akulah, penjagaan kulit wajah nih lebih penting daripada dok makeup tebal-tebal.Sebab bila kulit wajah dah berseri,so pakai apa pun nampak cantik jea. Paling penting janganlah selalu makeup macam retiss tu. Sekali-sekala tak apa. Jangan seksa wajah kita.So,setelah sekian lamanya aku pun tempek makeup! Haha babai!



#psstt kalau nak tau rahsia saya,jenguklah entry nih..


2 comments:

  1. kesian isterinya kan..betul tu.. yang penting kena jaga kecantikan luar dan dalam ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah cantik dalam barulah cantik luaran.Hehe btol x

      Delete

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page