Thursday, 16 April 2015

Maafkan Diriku Teman

Dear Shoko's,

   Aku bukan kawan yang baik.Aku jugak bukan kawan PERFECT 10 yang kamu idam-idamkan.Banyak kekurangan yang ada dalam diri aku.Yes i'm the one yang korang boleh gelar "mintakpuji".But,kalau korang boleh terima aku seadanya,begitulah aku terima korang secantik seburuk apa pun korang.

   Aku seorang anak perempuan yang dilahirkan dengan perangai yang asyik-asyik tersentap.Dan cepat merengek!! Agak sukar untuk aku melalui hal-hal yang perit! Aku tak suka sedih-sedih.Aku benci!!! Nasib baik ada my cik beloggg..Kau laaa yang setia ngan aku..Komawooo


*Untuk Cik Belogg aku bagi senyuman paling manis!! Nahh!!

2 comments:

  1. blog tempat yang sesuai untuk meluahkan segalanya . hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha sebab klau membebel dkt sini xad org kesahhh..

      Delete

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page