Skip to main content

Featured

REVIEW NOVEL : HERO UNTUK JIYAN OLEH YUMI HYRA

 Dear Shoko,     Nama aku Nadia dan setelah sekian lama akhirnya mengambil keputusan untuk mula menulis lagi seperti dahulu kala. Since, ini adalah entry comeback gitu, aku putuskan untuk buat review novel Hero untuk Jiyan.     Okay, mari kita teruskan dengan beberapa details di bawah terlebih dahulu ya. Tajuk: Hero untuk Jiyan Harga: Sem.Malaysia - RM35.00 , Sabah / Sarawak - RM38.00 Penulis: Yumi Hyra Genre: Teen love crush Penerbit: Manes Wordworks     Novel ini menceritakan tentang seorang budak perempuan yang nak ambil SPM tetapi ada beberapa subjek yang dia macam tak boleh go macam tu lah. Kemudian, abah dia ni cari kan tutor tambahan dekat rumah untuk dia.     Tup tup tak sangka pula abah dia ni jadikan mamat stone yang dia jumpa dekat kafe fav dia tu. Betul-betul lah dah kalau namanya benda nak jadi tu kan haha. Pertemuan pertama mereka dekat kafe tu pula memang tersangatlah tak patut pun terjumpa sebenarnya hehe. Adalah benda yang buat Jiyan ni sakit hati.     Lepas tu mestila

Running Man:Rain Bi & Kim Woo Bin


Dear Shoko's,

      Eeeeeee lamanya tak update blog.Rasa geram sesangat dekat diri sendiri.Ya laaa,benda yang nak di update banyak jea bertimbun.Tapi,disebabkan asik cakap nanti..nanti..and nanti tu laa yang menjadi penyebab utama blog ini di abaikan.ishhh teruk betul..sabo je laa..haha

     Siapa pernah nengok running man angkat bibir..hahaha of course laa dah penah nengok.Tapi aku nengok running man tiga kali jea.Seriously...Tak tipu.Tak percaya tanya *yuki.First,aku nengok time lee dong wook.Tak silap aku time raya tu aku nengok.Second,lee min ho..hahaha kesian betul.And now,masuk yang ketiga.Ce teka episode yang mana satu aku nengok nih....


       Tadaaaa.Hah episode yang ni laaa.Baba aku tak pernah nengok running man pon join sekali.Bukan main ketawa sampai kena bebel ngan mama sebab ganggu ketenteraman big boss yang sedang nyenyak tidur.hahahaha memang bestlah.Tapiii,kalau takat kwang soo tak ada maknanya aku nak nengok.Ni mesti sebab artis jemputan.hahahaha siapa ehhh agaknya..


        Rain Bi dan Kim Woo Bin..yaaaaa Rain makin handsome nampaknya..eeeee bilalah boleh kahwin ngan Rain.hahaha berangan sungguh.Woo Bin tak kurang comelnya.kannn.




      Comelnyaaaaa diaaa bagi mam kangaroo tu.Part ni paling kelakar..Rain Bi laaaa..hahahaha tak kering gusi wehhh.Dengan kecomelan dorang lagi..wahhh geramm iolss taw..



       Hahh tu jea laaa..tapi part paling geram woo bin laa sikit-sikit nak betulkan rambut dia tu..hahaha gerammm mak nokkk..pergi shopping memang hampehhh laa..Rain Bi laaa aku nengok smooth jea speaking dia.Yang lain #ohmyenglish




       Last sekali haruslah tempek gambar sendiri..hahahaha



P/S:sumber gambar adalah dari GOOGLE *running man

Comments

Popular Posts