Thursday, 20 June 2013

Stresslah Macam Ni !!

Dear Shoko's

Hari ni merupakan hari yang aku rasa boleh menyebabkan aku rasa macam nak bertapuk jah dalam kotak yang diperbuat daripada plumbum.Biar bahan-bahan 'radioaktif' tak dapat tembus.Wahhhhh macam mana laa paper add math aku boleh hilang.

Pagi tadi elok jah aku nengok paper tu,siap tersengeh-sengeh lagi dekat aku.Haiiii paper sah lah kau ni cari nahas dengan aku kan.Kalau aku tak siap semua ni mesti sebab kau.Kalau aku kena bebel esok mesti sebab kau! Sebab kau jugaklah nanti saham aku jatuh.

Tu satu.Satu hal lagi printer pulak buat hal.Amboiiii berpakat yeaaaa,.Ishhh betol-betol mencabar keimanan aku.Pasal printer ni malaslah aku nak share dekat ko shoko's.Memang tak da faedahnya pon kan.Rasa malu pon ada.Sebabnya terserlah kemalasanku nanti.Malulah kak Ton nanti.Mana nak letak muka kita comel yang ada jerawat cenonet ni.





No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page