Skip to main content

Featured

REVIEW NOVEL : HERO UNTUK JIYAN OLEH YUMI HYRA

 Dear Shoko,     Nama aku Nadia dan setelah sekian lama akhirnya mengambil keputusan untuk mula menulis lagi seperti dahulu kala. Since, ini adalah entry comeback gitu, aku putuskan untuk buat review novel Hero untuk Jiyan.     Okay, mari kita teruskan dengan beberapa details di bawah terlebih dahulu ya. Tajuk: Hero untuk Jiyan Harga: Sem.Malaysia - RM35.00 , Sabah / Sarawak - RM38.00 Penulis: Yumi Hyra Genre: Teen love crush Penerbit: Manes Wordworks     Novel ini menceritakan tentang seorang budak perempuan yang nak ambil SPM tetapi ada beberapa subjek yang dia macam tak boleh go macam tu lah. Kemudian, abah dia ni cari kan tutor tambahan dekat rumah untuk dia.     Tup tup tak sangka pula abah dia ni jadikan mamat stone yang dia jumpa dekat kafe fav dia tu. Betul-betul lah dah kalau namanya benda nak jadi tu kan haha. Pertemuan pertama mereka dekat kafe tu pula memang tersangatlah tak patut pun terjumpa sebenarnya hehe. Adalah benda yang buat Jiyan ni sakit hati.     Lepas tu mestila

#KISSFATALE Lipstick Giveaway with Zamrina Zamrim


Dear Shoko's,

   Hai korang! Sihat tak? Cuti deepavali ni pergi mana? Hehehe. Tak pernah nak tanya soalan tetiba nak tanya. Bukan apa, aku sebenarnya spesis yang cepat sangat terkinja-kinja eksaited kalau buat benda yang aku suka, dapat benda yang aku dah lama teringin dan semestinya kalau melibatkan mekap! Dah memang suka mekap dari tingkatan berapa aku pun tak tahu. Tapi tak adalah dari umur EMPAT TAHUN.

   So, pada 23hb Oct hari tu ada event Nyx yang bertempat di Sephora Nu Sentral. Dorang ada lipstick giveaway untuk 100 nyxlover yang terawal. Dan part yang paling best ada my super duper favourite youtuber Zamrina Zamrim! Yuhuuuu. Ni event kedua Zamrina kitaorang pergi. Kitaorang? Opkoz sebab pergi dengan twin Nurain How.


Fujifilm Workshop


-love-

    Tu gambar event ngan fujifim hari tu.




Layan gambar jap eh, hehe

Nak macam tu pleaseee

   Tadaaaaaaaaa 


I love your
...


   Miss gojes nigh pun sporting sangat 

XOXO

   Event dia simple aje, dorang bagi free lipstick. Satu aje masalah ada orang-orang yang tak reti nak sabar. Boleh aje kan beratur elok-elok tak perlu tolak-tolak. Kita ni bukannya budak sekolah lagi. Dah tau nak fikir. Betul tak? 

   Zamrina! I tak terfikir pun you ingat I. Tak pernah terfikir pun yang you akan tegur dulu. Sebab ye laa malu nak tegur. Hehehehe I love you so much! Kat mana-mana ada event you, I akan cuba untuk datang. Muuuaaahhh XoXo.

And I love you too twin! 

  Much love,

 
-nadia-



 









Comments

Post a Comment

Popular Posts