Saturday, 27 June 2015

Cakap Tak Serupa Bikin


Dear Shoko's,

   Assalamualaikum dan selamat melantak.Alhamdulillah Allah masih berikan peluang untuk aku berpuasa di bulan ramadhan ini.Daaaaaaaaan yang paling best dapat berpuasa ngan family terchentaaa.Yo laa aku kan dah tamat pengajian dekat matrikulasi tu tu tu.uhuk!

   Yahh ingat tak gua janji nak update entry sampai tak hengat dunia.Taaaaapi habuk tarak apalah macam.Cakap senanglah kan.hmmm apa boleh buat.Tapi akan janji akan upload secepat mungkin kisah-kisah yang lebih menarik dan sangat menggoda kaum hawa.Hahaha tunggu dan lihat.Benda tarak tipu punya.Menjadi babe.hmmm tu jak laa tu malam ni.See you later.

~EXO-XoXo

*rindu main makeup



 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page