Tuesday, 1 September 2015

Marriage Not Dating


Dear Shoko's,

    Sebelum ni, aku ada gembar-gemburkan pasal novel aku dekat penulisan2u. Walaupun aku cuma update bab 1 sahaja, namun alhamdulillah ada jugak yang minta agar cepat-cepat sambung cerita tu. Taaaaaaaaaaaaapi dah tergantung begitu sahaja.Sebenarnya,cerita tu ada ja cuma tak ter'upload'. Aku pun tak tahu kenapa.

   Taaaaaaaaaaaapi aku ganti dengan cerita yang baru. Sebelum aku hantar ke novel melayu kreatif, aku nak share jugak dekat beeeeeelog nih! Huhuhu.. Oh! Btw, aku nak kenalkan watak-watak dia nih. Hehe.

1-Kim Luq

                                           


2-Hasya Dhia




3-Chuki

Pssssttt yang lain akan di update. Huhu








No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page