Wednesday, 8 July 2015

Pilot Cafe Bahagian Pertama


Dear Shoko's,

   Ketinggalan zaman betullah budak ketot sorang ni.Orang lain dah lama nengok cerita tu yang aku nih baru hari ni terhegeh-hegeh nengok.Apa tidaknya termakan hasutan orang lain cakap yang cerita nih tak best laa tak ada pengajaran langsung laa! Amboii!! hahaha

   Tapi bila nengok cerita nih meleleh jugaklah air mata nih.Sebenarnya kan kan kan cerita nih banyak pengajarannya yang kita dapat.Lebih-lebih lagi budak-budak zaman sekarang nih.Allah hari-hari nengok berita ada jak kisah buang baby laa yang lagi sadis kerat baby.Manalah sifat-sifat sayang yang ada dalam diri manusia.Semoga benda nih jauhlah daripada kita semua.

    Ameer(Fahrin) seorang pilot dan seorang kasanova kelas pertama yang sangat dikenali di kalangan orang pompuan.Dah namanya kasanova kelas atasan sapa tak kenalkan.Dah berapa ramai pompuan yang pregnantkan anak dia.Bila pompuan pregnant senang jea dia bagi cek pastu blah! perghhh memang sakit hatilah kan.Tapi dia ni saaaaayang sangat dekat si Sharm(Neelofa) ni.Sayang tak sayang bila dah preggy dia tak nak bertanggungjawab pulakkk dahh.hmmm pastu muncul lak Maya(Izara) dan sebab Maya laaa dia macam dapat rasa kesengsaraan yang dilalui wanita yang hamilkan anak dia.hmmm kalau aku cerita pun dah terlambat rasanya.Baik gi nengok.alaaa nengok online jea.

TATA!


No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page