Sunday, 5 July 2015

Kisah Kahwin 6 Minggu


Dear Shoko's,

*gambaqq tak ada kena-mengena*


   Besar betul dugaan yang menimpa seorang akak ni.Aku rasa mesti semua orang dah tau pasal kisah ni.Ya laa dah jadi viral sejak semalam atau pun semalamnya lagi aku pun tak tau laaa.Dan hari ni suami dia tu dah muncul beri keterangan yang aku rasa tak masuk akal LANGSUNG! Sorry to say laa abang agak-agak laa nak bagi alasan pun."saya dah buat solat istikharah tapi saya tak nampak pun wajah,yang saya nampak keluarga dia sahaja".Tu menurut sumber-sumber daripada blogger lain yang dah 'command+shift+3 serentak' daripada instagram si suami tu tu tu! Kononnya dia kahwin dengan akak tu sebab pilihan keluarga.Yang lebih menyakitkan hati aku kekasih si suami tu siap datang masa majlis perkahwinan dorang nih.Nampak tak permainannya dekat situ.Allah besar sungguh dugaan akak.

    So,daripada kisah ni aku dapat simpulkan yang kisah-kisah novel ni semua bukannya dongeng semata-mata.Benda benar-benar wujud di sekeliling kita.Kisah akak ni sama jea dengan novel projek memikat suami,isteri separuh masa hmm banyak lagilah.Akak cuba kuatkan semangat macam si Una ngan Medina dalam novel tu.Alaaa dah kalau tinggal sebumbung ni lama-lama sayang laa tapi kalau dah laki tu hmm susah laa jugakkan.Yang pompuan tu nak menggatal lagi dekat suami orang apahal.Yes betul kalau dia lebih pilih kau dari isteri dia kau akan rasa bahagia.Tapi ingatlah tak mustahil dia tak buat dekat kau macam tu.Ingat Allah tu adil.Aku harap fikirlah masak-masak.Aku tak tau kenapa aku yang terlebih emosinya.Mungkin sebab aku dah besauu agaknya! HA HA HA
Tata..


Aduh-aduh sayang kenapa kau curang
*best jugak lagu ni*








No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page