Skip to main content

Featured

REVIEW NOVEL : HERO UNTUK JIYAN OLEH YUMI HYRA

 Dear Shoko,     Nama aku Nadia dan setelah sekian lama akhirnya mengambil keputusan untuk mula menulis lagi seperti dahulu kala. Since, ini adalah entry comeback gitu, aku putuskan untuk buat review novel Hero untuk Jiyan.     Okay, mari kita teruskan dengan beberapa details di bawah terlebih dahulu ya. Tajuk: Hero untuk Jiyan Harga: Sem.Malaysia - RM35.00 , Sabah / Sarawak - RM38.00 Penulis: Yumi Hyra Genre: Teen love crush Penerbit: Manes Wordworks     Novel ini menceritakan tentang seorang budak perempuan yang nak ambil SPM tetapi ada beberapa subjek yang dia macam tak boleh go macam tu lah. Kemudian, abah dia ni cari kan tutor tambahan dekat rumah untuk dia.     Tup tup tak sangka pula abah dia ni jadikan mamat stone yang dia jumpa dekat kafe fav dia tu. Betul-betul lah dah kalau namanya benda nak jadi tu kan haha. Pertemuan pertama mereka dekat kafe tu pula memang tersangatlah tak patut pun terjumpa sebenarnya hehe. Adalah benda yang buat Jiyan ni sakit hati.     Lepas tu mestila

Sihat..Cantik dan Masyukkk!



Dear Shoko's


Okay,apa dia produk yang bolehkan kita bertambah sihat,bertambah cantik dan masyukk pulak tu.Biar betul boleh dapat tiga faedah sekaligus.Jawapannya,betul.Semua itu anda boleh dapat dengan produk Double Stemcell.Habis tu masyukk pulak macam mana?Hah..nanti saya cerita dengan lebih lanjut.Sebelum tu,berkenalan dululah dengan Double Stemcell ni.Kalau yang tak tahulah.






Hah macam itu laa rupanya Double Stemcell ni.Tahulah zaman sekarang ni yang famousnya collagen kan.Tapi apa kata kali ni kita ambil tau pasal stemcell jugak.stemcell ni adalah sel induk yang berkebolehan untuk membuat sel-sel baru. and boleh jugak duplicate-kan diri dia jadi sel-sel lain. Di bawah ini saya nak jawab soalan-soalan biasa yang disoal.

Double Stemcell Tu Produk Ape Yer?

Jawapan: Double Stemcell adalah sejenis supplement untuk mencantikkan & menggebukan kulit. All in one, concealer, moisturiser, sunblock, anti-aging dan selain itu ia juga adalah supplement kesihatan yang sangat baik untuk penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, hati berlemak, batu karang, buasir dan lain lain lagi.

Adakah Double Stemcell ini Halal?

Jawapan: Kandungan Double Stemcell ini tidak mengandungi bahan yang meragukan. Ianya bebas dari steroid, logam2 berat serta unsur haiwan. Walaupun begitu Double Stemcell tetap mempunyai logo HALAL Malaysia.

Adakah Double Stemcell ini Selamat Untuk Digunakan?

Jawapan: Selamat dan tiada kesan sampingan kerana ia telah mendapat kelulusan dari kementerian kesihatan malaysia dan juga SIRIM. Selain itu ia juga turut melindungi pengguna dengan skin insuran mernilai lebih $3m dimana ia menunjukkan keyakinan Syarikat pada kuality produk mereka.

Macamana Cara Penggunaan Double Stemcell ini?

Jawapan: Untuk menggunakannya, letakkan serbuk double stemcell ini dibawah lidah dan dikemam lebih kurang 10 saat untuk kesan lebih pantas. Sebaiknya 1paket pagi & 1 paket malam. jika tidak, memadai 1 paket sehari sahaja.

Kalau Guna Produk ini, Boleh Ke Saya Nak Guna Bercampur-Campur Dengan Produk lain?

Jawapan: Boleh. Produk ini bukan ubat, ia adalah supplement yang berkhasiat untuk tubuh badan.

Apa kesan sampingan jika berhenti Guna produk ni??

Jawapan: Tiada.


Alright,dah habis berkenalan dengan stemcell jom kita amek tau pasal masyukk pulak.Ni yang best ni.Ohh sebelum tu,Iphytoscience jugak ada produk lain selain daripada double stemcell ni.Nanti saya bagitau next entry.Okay,bila korang start nak amek double stemcell ni,better korang register,so sambil cantik boleh jana income.Betul,saya tak tipu.pernah dengar bisnes kaaching atau phytoscience? kalau tak pernah, meh nak cerita. tau tak korang, dengan biz phytoscience ni, korang boleh generate income? Tak pecaya? percaya lah! dengan modal minimum yang hanya RM 275 korang semua boleh generate income sampai ada 5 figure. paham tak? maksudnya duit yg korang dapat tu boleh jadi smpai RM XX, XXX. Tak nak ke? aku tau ramai yang ragu2 lagi nak join bisnes macam ni. takot MLM la skim cepat kaya la. hakikatnya x!


dia memang macam konsep MLM tapi dalam bisnes ni sapa yang usaha dia la dapat. macam yang korang tahu, dalam MLM, upline yang akan dapat banyak untung kalau downlinenya bekerja keras. betol? upline boleh duduk goyang kaki and duit tetap masuk. kalau bisnes phytoscience ni, setiap orang tak kira la yang atas ke yang dok bawah ke, semua kena berusaha untuk dapat income. dia tak semestinya sapa join dulu dia akan dapat income banyak. and sapa join lewat dia dapat income sikit. no, its not like that. di samping generate income, boleh jugak jadi sihat dengan cara makan product ni. yaa, product ni bukan ubat tapi sejenis supplement and of course semua penyakit boleh diubati. insyaallah. kita hanya berusaha, Allah juga yang tentukan :)


So,kalau anda berminat meh pm saya laju-laju.Saya akan terangkan dengan lebih detail.Klik


Comments

  1. Licin betul kulitnye.. mmg berkesan yer..

    ReplyDelete
  2. ohhh tidakk selicin itu..effect dari camera jugak..bintik-bintik putih masih ada =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts