Skip to main content

Featured

REVIEW NOVEL : HERO UNTUK JIYAN OLEH YUMI HYRA

 Dear Shoko,     Nama aku Nadia dan setelah sekian lama akhirnya mengambil keputusan untuk mula menulis lagi seperti dahulu kala. Since, ini adalah entry comeback gitu, aku putuskan untuk buat review novel Hero untuk Jiyan.     Okay, mari kita teruskan dengan beberapa details di bawah terlebih dahulu ya. Tajuk: Hero untuk Jiyan Harga: Sem.Malaysia - RM35.00 , Sabah / Sarawak - RM38.00 Penulis: Yumi Hyra Genre: Teen love crush Penerbit: Manes Wordworks     Novel ini menceritakan tentang seorang budak perempuan yang nak ambil SPM tetapi ada beberapa subjek yang dia macam tak boleh go macam tu lah. Kemudian, abah dia ni cari kan tutor tambahan dekat rumah untuk dia.     Tup tup tak sangka pula abah dia ni jadikan mamat stone yang dia jumpa dekat kafe fav dia tu. Betul-betul lah dah kalau namanya benda nak jadi tu kan haha. Pertemuan pertama mereka dekat kafe tu pula memang tersangatlah tak patut pun terjumpa sebenarnya hehe. Adalah benda yang buat Jiyan ni sakit hati.     Lepas tu mestila

Kalau Hari-Hari Macam Ni Kan Best !

Dear Shoko's Alamak rindunya dekat belogg yang gedik ni..ahahaha ada ke belog gedik?? Ahhh semestinya ada..Blog Shokododolls laaa sapa lagikannnn..ahahahaha peacee!! Ni bukan pasal cara nak dapat duit empat angka sebulan tau..hehe..Alright apa dia yang best sangat tu sampai nak hari-hari..Macam makanan pulak lagaknya kannn..Well chill laa tak semestinya makanan kot kita nak hari-hari.Lagi-lagi orang perempuankann..Betul tak betul tak??Okay tahap kegedikkan Ketua Kampung Shokododolls dah melampau nihh..nak kena sumbat pavlova kot dekat mulut..ahahaha Okay,straight to the point..Anak-anak sekalian,apa yang aku nak hebohkan dekat sini adalah pasal MODBOX..Okay apa itu MODBOX..Modbox ni dia macam hishop jugaklah,menjual macam-macam brand kecantikan..Tapi..tapi..yang bestnya dekat MODBOX ni,kau boleh beli sample dulu.Sebab apa aku kata sample ni best,kau boleh try dulu sama ada product tu sesuai dekat kau ataupun tak..Bila dah sesuai plus minat boleh laa beli yang besar punya..Gila tak bestkan?ahahaha Berapa harga nak beli sample ni?Okay dengan bermodalkan RM 9 sahaja kau boleh dapat 3 sample sekaligus..Macam mahal sangat sampai guna word modal..hahaha..Dan sample-sample tu pulak kau boleh pilih mana satu yang kau berkenan..

Hahh macam ni rupa bentuknya bila sampai nanti dekat depan rumah cik adik yang manis sekalian..Comelkann,cenonet je ngupanyaa..hahaha jom tengok apa yang aku pilih nak try gituu..






Hahh tu laa sample-sample product yang aku pilih..First sekali tu hand cream,second tu pulak toner dan yang last sekali Ronasutra..Ye laa aku ni asyik pakai loose powder brand avon yang model dia kak Loopa tu..Alahaiii bajet Neelofa sangat aku nihh kann..ahahaha..sekali-sekala nak test jugak brand yang lain kann.Nak beli yang besar takut tak pakai jugak nanti.Membazir duit aku jugak nanti..Dah tu kena bebel mama pulak nanti..huhhh tak maw tak maw..So ambil laa peluang keemasan ni.. Bukan tu saja,dalam box tu dia ada sediakan jugak artikel pasal product yang kau pilih tu..siap ada pasal product lain pulak tu..macam ni..

Macam ni laa rupa MODBOX yang aku dapat..tadaaa bestkannn..

So tunggu apa lagi,meh ramai-ramai pegi laman web MODBOX..Dah klik?..Okay after that better kau register dulu kalau tak ada akaun lagikan..So mudah laa nak tau pasal perkembangan MODBOX nantikann..Pastu klik HOME dan pilih GET BEAUTY BOX..KAu klik GET START dekat bawah tu okay..Then pilihlah barang yang kau nak..okay? Pastikan Rm 9 tau..nanti jangan nak marah aku pulak kalau lebih..hehe chill..Dah tu isi laa borang penghantaran dan bayar online.Kan senang ?hehe.. Dah selesai semuanya,tunggulah box kau sampai.Dia memang tak bagi number tracking.Tapi tak yah laa risau box kau akan selamt sampai dekat depan rumah tak pun ambil laa dekat post office..okay? Muka bila dah sampai box..Ada mimik muka terkejut tak?ahahaa janganlah carut aku.Aku memang suka conteng muka..ahahaha..tata

Comments

Popular Posts