Tuesday, 21 May 2013

2 Hari Saja Lagi

Dear Shoko's

Yeahhh alhamdulillah,,tinggal dua hari jah lagi exam,,yes lepas tu cuti !! ahakkkk,,ish tak sabar tak sabar tak sabarnya tunggu hari jumaat ni,,nak tau kenapa?sebabnya jumaat ni balik nengok sepupu kahwin,,yezzaaaa,,

Sepupu aku nih lelaki,,jadinya kami rombongan menghantar jah laa,,so hari jumaat tu persediaan dia jah laa,,tapi ada makan-makan jugak laaa,,hihi,,hari sabtu tu gerak ke tempat pengantin perempuan pulak,,ihhh tak sabar,,,

Nanti aku upload picture ye,,jangan risau aku share jugak dekat ko shoko's,,hehehe,,nanti aku bagi tau dengan lebih detail laa,,mana laa tau sepupu aku tu guna adat jawa,,


muka,,hahaha tak kisah laa,,yang penting aku nengok comel jahh,,,hahahaha

Dian suka jah dengar you nyanyi putih-putih melati Mizan !! bolehlah search dekat youtube MOHDHAMIZANAFFENDI !!

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page