Skip to main content

Featured

REVIEW NOVEL : HERO UNTUK JIYAN OLEH YUMI HYRA

 Dear Shoko,     Nama aku Nadia dan setelah sekian lama akhirnya mengambil keputusan untuk mula menulis lagi seperti dahulu kala. Since, ini adalah entry comeback gitu, aku putuskan untuk buat review novel Hero untuk Jiyan.     Okay, mari kita teruskan dengan beberapa details di bawah terlebih dahulu ya. Tajuk: Hero untuk Jiyan Harga: Sem.Malaysia - RM35.00 , Sabah / Sarawak - RM38.00 Penulis: Yumi Hyra Genre: Teen love crush Penerbit: Manes Wordworks     Novel ini menceritakan tentang seorang budak perempuan yang nak ambil SPM tetapi ada beberapa subjek yang dia macam tak boleh go macam tu lah. Kemudian, abah dia ni cari kan tutor tambahan dekat rumah untuk dia.     Tup tup tak sangka pula abah dia ni jadikan mamat stone yang dia jumpa dekat kafe fav dia tu. Betul-betul lah dah kalau namanya benda nak jadi tu kan haha. Pertemuan pertama mereka dekat kafe tu pula memang tersangatlah tak patut pun terjumpa sebenarnya hehe. Adalah benda yang buat Jiyan ni sakit hati.     Lepas tu mestila

Jawapan Yang Merepek

Dear Shoko's

Ihhhh habislah aku habislah aku.........Ya Allah seriously aku sangat-sangatlah terkejut !! Tetiba pulak ada test add math !! huhhhh dahlah aku tak ada study,,ishishish,,huhhh hampaaaaaaa laaaa wehhhhhhh,,,apa boleh buat,,sapa suruh malas !! ishhh sabar je laaa,,hihihi salah sendiri jugak an,,huhhh lepas nihh tak mau dah jadi lagi,,ihhhh insaf insaf insaf,,

So hasilnya ?? hahaha aku just jawab which question yang aku still ingat macam mana nak buat,,yang buat geram tu aku tak dapat best fitted !! ihhh jauh jaraknyaaa,,,ishish kalau sir marah cakap je siapa suruh sir buat soalan yang merepek !!! wahahahahahahahahaha(ketawa jahat!!)



Seriously memang nak mengalir ja air mata tadi,,sedihhh banget dehh gue,,huhh dah laa sir asyik duduk sebelah aku,,bertambah-tambahlah seram nak terus menjawab,,wahahahaha,,

But kan shoko's aku ada good news jugaklah,,kawan-kawan aku baca hasil karya aku tadi,,wahahaha yahuuu,,alhamdulillah diaorang enjoy jugak baca,,hihi and diaorang minta sambung lagi cerita tu,,hihi alhamdulillah,,insyallah,,when dian ada masa dian akan continue yahh kawan-kawan !! hehe sayang kamorang,,


hahhh nilah dia model novel aku,,ehhh salah laaa,,hihi ni CHRISTOPHER DAMART laaaa,,,hahahaha actually aku saja jaaa,,,hahaha bagi pelempang sikit dekat aku shoko's,,,hahaha jangan laa wehhh nanti tak comel laa aku,,hahaha

Aku sangat-sangat laa minat dekat mamat niihhh,,lantak laa diaorang minat oppa-oppa korea,,aku minat dia jugak,,jejaka Sarawak jugak jadi pilihan,,hahaha kamek minat kitak ehh,,sapa yang tak kenal dia nihh agak rugi jugak laaa,,hahha tak adalah,,aku merepek jahhh,,,dia nih athlete Sarawak,,nak tahu lebih lanjut usha laa dia,,tapi kalau ada masa aku share laa jugak pasal dia dekat kau,,okay-okay aku tunjuklah model novel aku,,,



hahhh comel jugakkan,,hihi jangan gatal nak usha diaa nahh shoko's,,he's mine!! ececehhh hahaha sorry Iq Dian gurau je,,tapi kalau betul apa salahnyaa,,hahaha jejaka comel nih orang Sarawak jugak !! see betapa minatnya aku dekat jejaka-jejaka Sarawak nih !! hahaha apa boleh buat,,hihi wait yahh novel kamek,,,insyaallah,,wish me luck !! and please doakan lahh,,,tajuknya dah ada,,'SUAMIKU GWIYEOMI' !!! hihihi

                                                                                                                         

Comel tak Kak Dian,,hahahaha okay perasan !! yes i know !! agak-agak sepadan tak ngan pic di atas tu shoko's?hahahaha,,dah dah tak yah layan aku,,hihihi GOOD NIGHT !!

Comments

Popular Posts